Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf wanneer stoel reserveren Austrian Airlines?

Ik ga in Juli van Amsterdam naar Wenen vliegen. Ik zou bij deze vlucht stoelen willen reserveren voor goeie plekken. Alleen vanaf waneer kan ik mijn stoel reserveren. Ik heb geboekt via Lufthansa omdat ik later verder zal vliegen met Lufthansa

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe kun je een favoriete stoel bestellen?
Vanaf medio december 2013: Gewoon een zitje categorie (raam, gangpad of middelste stoel) kiezen online met behulp van een weergegeven zetel kaart tijdens het boekingsproces op austrian.com en de aankoop van de reservering met uw credit card . U kunt uw favoriete stoel zelfs later reserveren tot 48 uur voor vertrek online onder Mijn Boekingen of gewoon bellen. Favoriete stoel is ook beschikbaar in wereldwijd geselecteerde reisbureaus.

Favoriete Seat is beschikbaar op alle Austrian Airlines uitgevoerde vluchten voor passagiers met een Austrian Airlines vlucht document.

Reserveringskosten per stoel en vlucht richting:

Korte vluchten binnen Europa: 10 EUR
Medium haul vluchten: 10 EUR
Lange vluchten: 25 EUR
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding