Vanaf wanneer stoel reserveren Austrian Airlines?

Ik ga in Juli van Amsterdam naar Wenen vliegen. Ik zou bij deze vlucht stoelen willen reserveren voor goeie plekken. Alleen vanaf waneer kan ik mijn stoel reserveren. Ik heb geboekt via Lufthansa omdat ik later verder zal vliegen met Lufthansa

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Hoe kun je een favoriete stoel bestellen?
Vanaf medio december 2013: Gewoon een zitje categorie (raam, gangpad of middelste stoel) kiezen online met behulp van een weergegeven zetel kaart tijdens het boekingsproces op austrian.com en de aankoop van de reservering met uw credit card . U kunt uw favoriete stoel zelfs later reserveren tot 48 uur voor vertrek online onder Mijn Boekingen of gewoon bellen. Favoriete stoel is ook beschikbaar in wereldwijd geselecteerde reisbureaus.

Favoriete Seat is beschikbaar op alle Austrian Airlines uitgevoerde vluchten voor passagiers met een Austrian Airlines vlucht document.

Reserveringskosten per stoel en vlucht richting:

Korte vluchten binnen Europa: 10 EUR
Medium haul vluchten: 10 EUR
Lange vluchten: 25 EUR