Is er ondertiteling op de tv schermpjes van Air Berlin? (NL of EN, lange vlucht)

Ik ga deze zomer van Düsseldorf naar Amerika vliegen met Air Berlin. Ik weet al dat iedereen een personal scherm heeft maar heeft deze ook engelse en/of nederlandse ondertiteling?
Ook de vraag of de films, muziek, series enz. een beetje bevallen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem gewoon lekker je ipad mee, dan ben je verzekerd dat het niet Duits gesynchroniseerd is(wat dus een dikke kans is) Anders een goed boek?

Het beste antwoord

Bij alle maatschappijen waar ik mee gevlogen heb is het inflight systeem minstens tweetalig. Zou in dit geval dus Duits en Engels zijn. Waarschijnlijk zit daar gezien de samenwerking (code share op deze routes) met Etihad ook Arabisch bij. Hierbij een overzicht van het huidige assortiment http://www.airberlin.com/site/affiliate/service/bordentertainment.pdf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel! Het heeft me geholpen :)