wat is dit voor pin?

Ik heb een pin gevonden, echter zegt de tekst (43 met een soort delta teken) mij helemaal niets. Ook het afgebeelde toestel is mij niet bekend.
Graag zou ik een zien wie mij hier meer over kan vertellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt op een punt van een pijl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt inderdaad. Aan de achterzijde zit een speldje, en op zich heb ik meer van dit soort speldjes met diverse emblemen, maar deze kan ik absoluut niet plaatsen. Vandaar de vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, hopelijk kan iemand je helpen, succes en een + voor je vraag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou eens zoeken in google op straaljagers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik al uitvoerig gedaan, helaas ben ik er nog niet achter gekomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mij intrigeert het ook. Ik heb al zitten zoeken op deltawing etc.etc. Aar niks gevonden. Succes. Ik ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij meer op een raket...
http://space.skyrocket.de/doc_lau/delta.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt inderdaad meer op een raket dan op een vliegtuig, echter zijn zowel amerikaanse als russische toestellen anders van bouw. Ik vindt het ook een interessant voorwerp:)

Antwoorden (1)

Het kwam me bekend voor, en na even snuffelen; jawel, gevonden!
(deed me denken aan het logo van de 43 mechbrig hier om de hoek :) )
Dit is het insigne van de Belgische43a HAWK-eenheid; deze waren gelegerd in Brakel.
de link hieronder laat het wapen van jouw in het groot zien.

http://www.hawkies.de/tl_files/hawkies/standorte/43A%E2%80%93HAWK/Das%2043A%20Belgische%20Hawk-Flugabwehr%20Btl-Brakel.jpg

Toegevoegd na 1 minuut:
'wapen van jouw' moet natuurlijk 'wapen van jouw pin' zijn