Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een vlucht boekt bij Ryanair, kun je dan wachten met bagage toevoegen en tot wanneer kun je dat doen? Kost het meer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ryanair kennende kost alles meer. Boek gewoon bij een normale maatschappij, tenzij je zonder bagage reist en het niet erg vindt het (kleine) risico te lopen 400km van je bestemming te eindigen (dat mag van de Ryanair voorwaarden)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben vorige week met RyanAir gevlogen. Ik kon bij het online inchecken nog aangeven of ik bagage mee wilde nemen (tegen een meerprijs van ik meen 50,00 of zo per koffer). Hier na kan dit nier meer. Als bij de balie op het vliegveld blijkt dat je handbagage te groot of te zwaar is (ze zijn hier erg streng mee!), kan hij mee in het luchtruim ALS er plaats is, en je betaald meer dan die 50,00 die je bij het inchecken betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kosten van bagage zijn afhankelijk van gewicht en seizoen. Ik neem aan dat je in het hoogseizoen gaat? vb. Bijboeken voor 15kg ruimbagage is €30 dit doe je via boeking beheren. Doe je dit niet van te voren dan betaal je de hoofdprijs en heeft Ryanair de jackpot. Dit kost namelijk €100 (prijzen per enkele reis). Andere gewichten andere bedragen. zie meegestuurde link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding