Waar kun je de vluchttijden van Ryanair 72 uur van te voren bekijken ?

Sinds gisteren ben ik er al zoet mee. Aanstaande maandag vlieg ik vanaf Charleroi naar Porto en ik zou 72 uur van te voren kunnen zien of er vertragingen of wijzigingen waren in de vluchttijden. Op de site bij vluchtstatus krijg ik enkel de eerstvolgende vlucht te zien. Het is allemaal ontzettend onduidelijk ook, nergens staat een datum bij. Bij dienstregeling krijg ik alleen maar constant een foutmelding dat de datums "outbound" zijn terwijl ze dat niet zijn. Ik heb gisteren gemaild en er stond bij dat de email in het Engels beantwoord werd, niet dat ik in het Engels moest mailen. Dus vandaag kreeg ik een mail terug dat ik in het Engels moest mailen. Mijn vraag is dus nog niet beantwoord en ik hoop daarom dat er iemand is die weet waar ik kan checken of mijn vlucht op tijd of misschien wel eerder gaat vertrekken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Hopelijk is alles goedgekomen, laat nog even weten hoe het ging!

Antwoorden (1)

Als de schematijd (dus de geplande tijd) zou veranderen dan stuurt Ryanair jou daar een mail over. Ongeplande vertragingen, daar kom je pas achter op de dag zelf, of pas als je al op het vliegveld bent. Het is heel onwaarschijnlijk dat de vlucht eerder zou vertrekken. Er zijn veel slechte verhalen te vinden over Ryanair maar ze vliegen over het algemeen goed op schema (beter dan de "dure" airlines).
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ryanair vermeld juist dat je zelf verantwoordelijk bent vanaf 72 uur van te voren te kijken naar wijzigingen in de vluchttijden. En dat is nu juist het hele punt, er is totaal niets te vinden over de vluchttijden van maandag. De reis is maanden geleden al geboekt. Het klopt dat ze meestal op tijd zijn maar je zal net zien..
gvrox
10 jaar geleden
Ik snap je bezorgdheid; het klinkt bijna alsof er iets bij Ryanair veranderd is. Ik kreeg ooit een email dat de vertrektijd van mijn vlucht gewijzigd was, bleek het te gaan om een wijziging van 5 minuten. Dit was in 2009 bij Ryanair. Waar staat dat je tegenwoordig dit zelf in de gaten moet houden ?
gvrox
10 jaar geleden
Goeie reis, en vergeet niet om de uitgeprinte boarding passes mee te nemen (ook die van de terugvlucht als die binnen 15 dagen is)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles is goed verlopen, het was wel heel verwarrend op de airport zelf, het gatenummer veranderde constant maar het is gelukt !
gvrox
10 jaar geleden
Goed om te horen, veel plezier (nog) daar!