Hoe kom je aan de vloeistofzakjes die je op vliegvelden moet hebben?

Hoe kom je aan de vloeistofzakjes die je op vliegvelden moet hebben om vloeistoffen met je handbagage te vervoeren? En hoe gaat dat verder in zijn werk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
69.3K

Het beste antwoord

Ieder boterhamzakje wat met een strip is af te sluiten
is goed.

Action, Blokker, Marskramer, grote AH winkel.........op heel
veel plaatsen verkopen ze afsluitbare boterhamzakjes.

Toegevoegd na 31 minuten:
Vloeistoffen en gels in handbagage

Vloeistoffen en gels mag u alleen in uw handbagage meenemen onder de volgende voorwaarden:
Vloeistoffen en gels moeten in een verpakking zitten van maximaal 100 milliliter.
De verpakte vloeistoffen en gels mag u alleen meenemen in een doorzichtig en hersluitbaar plastic zakje van maximaal 1 liter.
U mag per persoon maximaal 1 plastic zakje van maximaal 1 liter voor de vloeistoffen en gels meenemen.

Kijk hier maar eens voor nog meer suggesties:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/vliegtuigen/koop-hersluitbare-doorzichtige-plastic-zak.200022
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Al die handige spulletjes kun je kopen bij de ANWB winkels, of online. Vaak worden ze ook op het vliegveld zelf kopen, maar dan Ijn ze iets duurder. Op naar de webshop van de ANWB dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijv hier: http://www.perrysport.nl/sanitaire-artikelen-lifeventure-lfv-flight-bottle-set_812212.html

Verder schijn je het bij de xenos te kunnen krijgen en de sealzakjes kun je ook gewoon bij de blokker kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ze bij de Etos gratis krijgen als je spullen koopt uit de speciale serie voor handbagage. Zoals scheerschuim 100 ml of deodorant 100ml
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze krijg je gratis op de luchthaven zelf. 1 zakje per persoon met vloeistoffen per stuk maximaal 100ml en alles samen maximaal 1 liter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog nooit op een luchthaven gezien hoor.
Is trouwens ook onhandig: moet je je koffer weer opnieuw inpakken.
criseyde
11 jaar geleden
Deze liggen wel degelijk op Schiphol, vorige week nog gebruikt! Het gaat ook niet om vloeistoffen in je koffer, maar om vloeistoffen in je handbagage.