Wat gebeurt er nadat je aankomt met een vliegtuig?

Ik vlieg volgend weekend voor het eerst, naar Malta, alleen. Ik ben niet bang voor het vliegen zelf, maar meer voor het inchecken enzo, maar vooral de aankomst. Hoe gaat dat proces..? Wat moet er gedaan/doorlopen worden voordat ik mijn nieuwe vriendje in z'n armen kan vliegen..? ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

't is vrij simpel eigenlijk: het vliegtuig landt en dan na een aantal minuten gaan de 'fasten seat belt' lichtjes uit en staat iedereen op om z'n handbagage te pakken. Daarna verlaat iedereen langzaam het vliegtuig, en loop je naar de bagagebanden. Daar hangen tv's waarop je kan zien op welke band je bagage terecht komt (gaat per vlucht) Als je dat hebt dan volg je de bordjes uitgang.. Als je gewoon de 'kudde' volgt dan kom je vanzelf bij de bagagebanden uit..

Vliegtuig land. taxiet naar parkeerplaats, dan pas gordels los (word aangegeven doormiddel van lampje uit) wacht tot de mensen voor je gaan lopen, dan snel opstaan je handbagage pakken, en meelopen (met de kudde gaan staan heeft geen nut) sta je alleen maar 10 minuten irritant in het gangpad als een sardien in een blik. dan het vliegtuig uit, wellicht is er een keuze uit lopen over de weg, moet je een grote bus in of ga je door een slurf (flexibele tunnelbrug) dan kom je als het goed is langs paspoort controle, en loop je door tot bagage band. Niet als het kudde volk pal voor de bagage band gaan staan. Je hoeft maar 1 koffer te pakken en die kan je ook zittend van 10 meter afstand aan zien komen. Helaas moet je dan weer wel vaak even de ongeduldige mensen vragen opzij te gaan. Omdat jij je koffer graag wil pakken. Dan koffer op karretje zijn altijd wel beschikbaar. En daarna naar uitgang, hier kan de douane nog een smokkel controle bij je doen. Daarna mobiel pakken en bellen waar je vriend zich begeeft. Suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100