Hoe word een vliegtuig gebouwd? en Welke matrialen gebruikte de mensen vroeger en welke nu?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9K

Het beste antwoord

Zelf ben ik vliegtuigonderhoudsmonteur en een vliegtuig zit heel gecompliceerd in elkaar. Maar om toch een beeld te krijgen hoe een vliegtuig gebouwd wordt, kan ik je de volgende website aanbevelen, hier staat alles namelijk wel zo'n beetje uitgelegd, zelfs met vaktermen die duidelijk uitgelegd worden! In de tweede link staat een mooie video! In 150 seconde zie je hoe een vliegtuigen (Boeing 777) wordt gebouwd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vroeger: Hout en linnen
Nu: Aluminium en veel kunststof