is het normaal dat een achternaam op een vliegticket aan elkaar geschreven is?

Op mijn vliegticket staat mijn achternaam in een stuk geschreven ipv los van Dijk. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Ja, dat is gebruikelijk. Heb/had het zelf ook altijd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens de site van Corendon:

Voorvoegsels worden aan de achternaam vast geschreven. Dit voorkomt dat het verkeerd op het ticket wordt geprint. Als u alleen een meisjesnaam heeft opgegeven, dan is dat altijd correct. U mag uiteraard ook uw getrouwde naam opgeven, deze dient dan wel in het paspoort vermeld te staan.