Heb je in een vliegtuig naar Thailand schermpjes of een stopcontact?

Ik weet niet met welk vliegtuig we gaan maar we gaan wel met Thai Airlines.

Toegevoegd na 1 dag:
Sorry allemaal, ik had de verkeerde maatschappij gegeven het is china airlines waar we mee vliegen. Maar het vliegtuig zelf weet ik niet. Iemand bekent met deze maatschappij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je Thai Airlines international? Van de maatschappij Thai Airlines heb ik nooit gehoord.

Antwoorden (2)

Hangt er vanaf welke Airbus je hebt...

Ik ben vorige jaar ook met Thai airways vanuit Frankfurt gegaan en ik had het geluk om een nieuwe airbus te hebben ... Als jij ook dat geluk hebt kan je in : Economy klas Films bekijken , muziek luisteren , je mp3/Ipod aansluiten met usb stick ,Bij het opstijgen/landen meekijken via een camera, bellen enz..

dus een antwoord op je vraag : bij een nieuwe airbus heb je schermpjes en een stopcontact ( usb )

Toegevoegd na 1 dag:
Zelfde situatie met China Airlines ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze vliegen niet alleen met Airbussen, maar ook met Boeings ;-)
Van de maatschappij Thaii Airlines heb ik nooit gehoord, maar van Thai Airways International (en ik vermoed dat je die bedoeld) kan je als je het type vliegtuig en de klasse waarin je reist weet opzoeken welke service geboden wordt.

Dat kan b.v. op de site van SeatGuru

http://www.seatguru.com/airlines/Thai_Airways/information.php

Toegevoegd na 1 dag:
Bij China Airlines heb je op alle langeafstandsvluchten
Ook in de economy AVOD, het hangt van het type vliegtuig af of je een stopcontact hebt. zie link.

http://www.seatguru.com/airlines/China_Airlines/information.php