Wordt je opnieuw gecheckt door de douane wanneer je overstapt op London Heathrow om naar San Francisco te gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, je gaat door Transit. Je moet wel opnieuw je paspoort en je boarding pass laten zien, maar je bagage gaat meteen door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar moet je ook opnieuw je schoenen enzo uitdoen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, maar was je van plan om iets raars te doen dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee maar het stond mij bij dat we dat moesten doen op Heathrow alleen mijn zus zei dat dat niet hoefde dus ik denk dat ik met iets in de war was ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe nooit mijn schoenen uit.
Wanneer je overstapt op Heathrow Airport moet je opnieuw door de security incl. het poortje en dus zonder riem en soms schoenen.