Verkeersvliegers dud ook KLM piloten verdienen meer dan F16 piloten.
Daarom zie je ook veel ex militaire vliegers overstappen naar de burgerluchtvaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dud=dus
KLM piloten verdienen meer want een f16 piloot krijgt een militair loon en dat is niet echt veel vergeleken met KLM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Militair loon is helemaal niet slecht zeg maar gewoon goed.
Vroeger als dienstplichte soldaat was het salaris slecht
Een Piloot van de KLM verdient in het algemeen meer als een F16 vlieger.. Echter is het wel zo dat een F16 piloot z'n complete vliegopleiding vergoed krijgt door defensie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk voor je dat voordeeltje er weer uit hebt.... en dan moet je niet vergeten dat er momenteel haast geen werk is in de commerciele vliegerij!