kwestie van tijd zal het zijn.
technieken verbeteren / vliegtuigen worden ook zuiniger.
alleen is het wachten op het moment dat het economische aspect gunstiger is. dat is op dit moment het echte struikelblok nog. ( de kosten zijn heel veel hoger dan wat het opleverd)

Toegevoegd na 2 minuten:
plannen voor rond 2021 zijn er wel bij verschillende bedrijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er wordt gewerkt aan hypersonische vliegtuigen die je in een paar uur van Europa naar Australië brengen.
12 jaar geleden
Denk het niet,dat er iets als de Concorde ooit weer het levenslicht zit. De kosten rezen toen al de pan uit. Eerder zal men een goedkoper vliegtuig ontwikkelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De concorde gaat bij de opening van de olympische spelen in Londen een klein stukje vliegen, als onderdeel van de show.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat had ik ook gelezen maar ik kan me niet voorstellen dat het daarna haalbaar is om weer als passagiersvliegtuig in te zetten.