Hoe weet ik of het vliegtuig vol is?

Bedoel dus van te voren is er een site of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10K

Antwoorden (3)

als her vol is kan je niet meer boeken.
ik drukte per ongeluk op goeievraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je niet weten.
Er is geen manier om dat te weten, dat zullen ze je niet vertellen.
Zelfs al zijn alle stoelen verkocht, dan verkopen ze nog een aantal tickets, want ze overboeken vaak.

Toegevoegd na 13 minuten:
Bovendien zou het kunnen zijn dat je denkt dat het vliegtuig vol is, omdat je geen tickets meer kan boeken en dan komen er een hoop mensen niet opdagen en dan is het toch niet vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vliegtuig is nooit helemaal vol.