Dit is eigenlijk de brandstof van een vliegtuig, kerosine. Zie hieronder voor de exacte uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water in de lucht verdampt en wordt zo'n streep/wolk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die strepen is condens die uit de motoren van het vliegtuig komen, kijk maar eens bij onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft te maken met de uitlaatgassen van de vliegtuigen. Het vocht wat daarbij ontstaat veroorzaakt condens. Omdat het vliegtuig vliegt laat hij dat achter zich. Vandaar.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets wat afkoelt trekt vocht aan,dus uitlaatgassen koelen af dus trekken vocht aan ,daar boven is het vaak -50 dus bevriest het en blijft het een tijd zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt dit? Warme lucht kan meer vocht bevatten en als het afkoelt dan condenseert het vocht en bevriest het daarna?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad het bevriezen van de uitlaatgassen omdat ze veel vocht bevatten.