Zijn de black boxes van de aanslag van 9/11 gevonden?

Ik heb het dan over de twee vliegtuigen die het WTC in zijn gevlogen...

Picture for question
AWM
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Nee zijn niet gevonden, wel bijzonder, zitten sensoren in om zoiets op te sporen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

WTC niet gevonden. Pentagon wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok...ik moet zeggen dat ik in dit geval een conspiracy theorist ben. Ze hebben wel de paspoorten gevonden van de kapers, dus ik neem aan ook de black boxes

Toegevoegd op 11-06-2009 19:47:04
.....en zo niet......?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er word beweerd dat de mossad (geheime dienst Israel) de boxen heeft gevonden en opgeborgen heeft, zodat de wereldbevolking de werkelijke waarheid van de aanslag nooit te weten zal krijgen. Vraag me niet waarom ze dat hebben gedaan. Als k dat wist dan heeft het geen nut gehad dat zij de boxen hebben opgeborgen en afgesloten van de wereld. Strikt geheim dus.