Wat is het voordeel van schiphol dat je 3 weken van te voren kan inchecken en dan op de dag zelf ook moet inchecken?

waarom eerst inchecken online tot 3 weken van te voren en dan op de dag ook nog een keer. Moet je weer in de rij. Doen zij iets met je incheck gegevens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het echte inchecken kan pas vanaf zo'n 30 uur van tevoren (KLM).
Als jij drie weken van tevoren een stoel uitzoekt, dan is het nog niet echt inchecken.

Wat betreft het in de rij staan, verwar jij inchecken niet met het door de douane gaan?
Als jij thuis online incheckt en de boardingpasses geprint hebt, hoef je alleen nog maar in de rij te staan om je bagage af te geven (en daar hebben ze wel je gegevens voor nodig) en door de douane te gaan (wederom paspoort tonen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het voordeel is dat als je al ingecheckt bent (30 uur van te voren) je als geen bagage hebt je zo naar de douane kunt en als je wel bagage hebt je enkel via een bagage drop off point kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet wel nog een keer intjecen maar je mag ergens intjecen waar een kortere rij staat