Waarom zijn de landingsbanen van de Denver luchthaven zo gevormd dat het een swastika vormt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk eens op deze site:
http://conspiracyscience.com/articles/nwo/denver-international-airport/

Die gaat in zijn geheel over het complottheorie verhaal van Denver en zijn Swastika.
Besteed vooral aandacht aan de plaatjes. Twee ervan zal ik hieronder plakken, de eerste is de plattegrond van de landingsbanen, de tweede is een swastika..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is handig als er start- en landingsbanen in 4 (wind)richtingen liggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hieronder nog een duidelijker voorbeeld. Enigszins relativerend: de nationaal-socialisten hebben dat eeuwenoude symbool, het zonnewiel, ook maar gepikt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Inderdaad, primair met oog op de windrichtingen, zou ik zeggen. Maar je zou zeggen dat de architect zich enige vrijheid heeft veroorloofd om een dergelijk symbool op zijn tekentafel te zetten, zeker bij dat gebouw.