Komt jouw brief als nog op de juiste adres als je in verkeerde kant inzet?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K
tinus1969
2 jaar geleden
Wat bedoel met de verkeerde kant inzetten?
(Meestal wel, trouwens, als er maar een bestaande postcode + huisnummer te vinden is)
Pieterke
2 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, als huisnummer en postcode kloppen tenminste.

Antwoorden (1)

Als je de brief in de verkeerde kant van de brievenbus doet, komt deze nog altijd aan. Meestal zelfs nog de volgende dag, is mijn ervaring.
SimonV