Mag een e-sigaret verstuurd worden naar een postnl punt?

En als je het pakket bij zo’n punt ophaalt, moet je je legitimeren? En vragen ze naar je adres?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

als je een pakketje afhaalt op een afhaalpunt moet je je altijd legitimeren. En het gaat die man of die vrouw niet om wat er in dat pakket zit, maar of jij degene bent aan wie het verstuurd is, Ze zullen dus ook je adres niet vragen, of wat er in het pakket zit