Hoi, kan mijn pakket alsnog goed bezorgd worden ook al zit er een spelfout in de straatnaam?

Ik ontvang een pakket van iemand maar kwam er pas veel te laat achter dat ik een kleine spelfout had gemaakt in mijn straatnaam. Het huisnummer en mijn postcode kloppen wel gewoon, kan mijn oakket nu nog wel goed bezorgd worden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.3K
LeonardN
3 jaar geleden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adres_(woonplaats)#Nederland
Nederland
In Nederland is de combinatie postcode en huisnummer een unieke plek. Dit zou je een verkort adres kunnen noemen. Een poststuk enkel geadresseerd als (bijvoorbeeld) '2689 XT 23' zal dus op de juiste plek aankomen.

Antwoorden (1)

ja hoor, er wordt mom te beginnen nar postcode en huisnummer gekeken, niet naar spelfouten.
En zelfs al zou het automatisch systeem het pakket er uit pikken wegens die schrijffout, dan wordt het handmatig goedgemaakt
geen zorg dus
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
+
Postcode+Huisnummer is idd voldoende.