Waarom kun je niet minder als 20 decemberzegels kopen?

Dus niet per stuk of per 10?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K
Pieterke
4 jaar geleden
Ze willen gewoon verkopen. Vroeger kon je "gewone" postzegels per stuk kopen. Nu moet je ze al jaren per velletje van 10 postzegels kopen.
Je kunt wat je overhoudt tot volgend jaar bewaren en dan zonodig bijplak postzegels kopen.
Amadea
4 jaar geleden
Je kunt ze zelfs na de jaarwisseling ook voor gewone post gebruiken door bij te plakken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb nooit zoveel post. Elk jaar houd ik over en moet ze weggooien

Antwoorden (1)

De decemberzegels zijn gedrukt op vellen van 20 stuks en zo kan je ze dus kopen. De vellen postzegels in stukjes scheuren doen de winkels niet.