Kun je een zending naar het buitenland die door de brievenbus past als pakketpost versturen?

het gaat om een kabel die ik wil versturen Wereldwijd die gewoon door de brievenbus past PostNL vraagt voor pakketpost wereldwijd tot 2KG (Met track en trace) 24,30 maar het pakketje past makkelijk door de brievenbus moet ik dit per se als pakketpost laten verzenden wat 24,60 kost of kan ik deze ook via een andere manier versturen binnen PostNL

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (1)

Als het pakketje maximaal 38x26,5x3,2 cm is, kun je het verzenden voor het tarief van brieven en kaarten. Wil je het aangetekend verzenden naar een land buiten Europa, kijk dan eerst of die service wordt ondersteund in het land waar je naar verzendt. Met track&trace (=aangetekend) kost 16,95. Als het een goedkoop en niet al te zwaar kabeltje is, kun je het ook gewoon in een bubbeltjesfolie envelop versturen zonder aangetekende service, dat is veruit de goedkoopste optie.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kunt ook kijken bij brievenbuspakje buitenland. Dat is een pakje dat door de brievenbus past. Het pakje is met track en trace. Je kunt op de site van postnl het land invullen en dan zie je de prijs. Dit label kun je thuis printen. Dan krijg je ook korting.