Geldt zaterdag als werkdag bij het ophalen van een pakketje op het postkantoor?

mijn pakketje van tnt post is gisteren bezorgd, er staat op het briefje dat ik het op de eerst volgende werkdag bij het postkantoor (primera) op kan halen, geld zaterdag dan als werkdag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.5K

Antwoorden (2)

Als het er al ligt, kun je het er ongetwijfeld ophalen tijdens openingstijden, maar ik denk niet dat het op zaterdag bij de Primera bezorgd wordt door het postbedrijf, want zaterdag is geen werkdag.
Ik zou als ik jou was van tevoren even bellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
anneliez
10 jaar geleden
Hier is het postkantoor, gevesitigd in een andere winkel niet open op zaterdag
Ja de werkdagen voor pakketbezorging zijn dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Je kunt het even controleren met de track en trace code waar het pakket nu is.

Nog handiger is als je geregistreerd bent voor Mijnpakket, dan worden de meeste pakketten die onderweg zijn automatisch toegevoegd. Dat is vooral handig wanneer je geen code hebt ontvangen van de verzender maar er wel een pakket via Postnl onderweg is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Maandag kun je ook als werkdag rekenen, op die dag doet men 2e pakketbezorging.