Hoe stel ik bij een zipcode mijn postcode in?

Ik zit al even op een site en moet mijn zipcode invoeren en probeer al even mijn postcode in te voeren maar ik mag geen letters gebruiken en heb al met alleen getallen geprobeerd maar dan krijg ik een melding dat de zipcode niet goed is help!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zit je misschien op een Amerikaanse site? Amerikaanse postcode (zipcodes) bestaan uit 5 cijfers, dus een ander aantal zal een foutmelding opleveren.
LeonardN
6 jaar geleden
+janj2002
Bekend probleem. Verenigde Staten heeft een ander systeem.
Utrecht
6 jaar geleden
Oplossing is gewoon een zipcode te faken: je postcode met een extra 0 erachter.
Of 90210
LeonardN
6 jaar geleden
Niet als de vrager een pakket wil ontvangen thuis (kijk eens naar de categorie).

Antwoorden (1)

bij sommige sites moet je eerst het land invullen, hoewel dat soms pas gevraagd wordt na de post- of zipcode.