Hoe verzend ik mijn pakje?

Ik had een paar vraagjes.

Ik heb iets verkocht en wil hem verzenden. Adresgegevens van de koper staan er al op, maar ik wil niet dat mijn adresgegevens en naam erop komen te staan. Is dat een probleem? Want als je Online een verzend sticker aanvraagd moet het wel verplicht. Maar als ik laat doen hoeft het dan niet? Hoor het graag. En wat zien ze dan in de PostNL app staan als Afzender? Bedankt voor antwoorden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hoeft geen afzender op te geven. Al helemaal niet als je naar een PostNLpunt gaat, dan geef je alleen de geadresseerde op. Maar je hoeft volgens mij online ook geen verzendgegevens op te geven: https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details En wat postnl niet weet kan ook niet vermeld worden bij ontvanger.

Je kunt gewoon het adres op het pakje schrijven, dan hoef je niets online te doen. Geef het af bij een PostNL punt, die plakken er postzegels op en niemand zal je een afzender vragen. Besef echter wel dat als het pakje zoek mocht raken of de geadresseerde het zou weigeren, het niet terug naar jou gezonden kan worden als er geen adres van jou op staat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100