Is er een mogelijkheid om goedkoop bloemen te versturen naar Engeland (Birmingham)?

Persoonlijk lijkt mij de goedkoopste optie vanaf Engeland. Ik woon zelf in Nederland, maar ik wil dat dan online regelen. Mijn vriendin woont sinds kort in Birmingham en ik zit erg krap bij kas. Ik zie dat de goedkoopste mogelijkheden vanaf 14 pond zijn... Maar dat zijn ook hele boeketten. Ik wil 1 roos verzenden.

Is een ander idee niet om via Post NL (verzendkosten 4 euro) 1 roos van 100g te sturen? Maar gaat die dan niet kapot onderweg?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Verschillende bloemenzaken hebben een bezorgservice en ook samenwerking met lokale bloemisten in onder andere Engeland. Jij plaatst de bestelling online en de lokale bloemist bezorgt een verse en onbeschadigde roos bij jouw vriendin.

Bij flowers.nl voor 12.50 euro (incl. roos en bezorgkosten, excl. kaartje met persoonlijke boodschap)
Andere zaken hebben soortgelijke services en misschien iets goedkoper.

Het is echt zonde om in Nederland een roos te kopen en deze zelf te gaan verzenden. Die komt dan waarschijnlijk verlept of geknakt aan.