Wat kost het versturen van een pakket van 20 kg naar Napels?

Als ik een pakket van zo'n 20 kg (een gewone reiskoffer) wil versturen van Nederland naar Napels, wat kost dat ongeveer?

Reden voor mijn vraag is dat ik wel eens zou willen weten hoe de kosten die de luchtvaartmaatschappij rekent voor het inchecken van een koffer zich verhouden tot het zelf versturen van diezelfde koffer, waarbij ik dus met alleen handbagage reis.

6 jaar geleden
2.3K
paulus811
6 jaar geleden
Best leuk om de kosten te vergelijken, maar het is natuurlijk geen alternatief voor het zelf meenemen van bagage vanwege de onzekere transporttijden. Wel zijn luchtvaartmaatschappijen al met dit idee bezig, maar dan zullen de aankomstmomenten beter op elkaar afgestemd zijn.
Cryofiel
6 jaar geleden
Mwoch, zeker voor het naar huis sturen is het geen probleem als mijn koffer pas twee dagen later wordt afgeleverd. Bij de heenreis kan ik mijn koffer twee dagen vooraf naar de accomodatie sturen - mits ik natuurlijk met de accomodatie afspreek dat ik het op deze manier regel.
Reddie
6 jaar geleden
@Cryofiel, luchtpost is altijd duurder.

Antwoorden (1)

Met postNL kost het 34 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
En met DHL 30 euro