Moet ik bij lightinthebox.com verzendkosten betalen?

Ik wil dus deze Rubix kubus kopen (zie link)
http://www.lightinthebox.com/nl/shengshou-5-3cm-three-layer-plastic-speed-cubes_p4486957.html
hij was dus 6.85 euro en nu 1.93euro
ik vroeg me af, moet ik hier verzendkosten/afvoerkosten voor betalen?
en wordt het echt binnen 24 uur afgeleverd?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.3K
SimonV
7 jaar geleden
Zie tekst http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1391/a4115.html Je kunt altijd een schatting maken van de verzendkosten door te klikken op het Winkelwagentje-logoshopping cart logo en dan naar “Indicatie verzendkosten” te gaan.
Wij geven dan een schatting van de kosten voor elk van onze verschillende verzendmethoden. Bedenk wel dat dit slechts een schatting is en dat de werkelijke verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Antwoorden (1)

Soms moet je bij lightinthebox.com wel verzendkosten betalen, maar je ziet dat soms pas echt in het allerlaatste scherm. Het beste kun je 'm in het winkelmandje leggen en vanuit daar op bestellen drukken. Dan krijg je een scherm met de totaalkosten en hoe je wilt betalen, daar zie je ook eventuele verzendkosten en verzendverzekering.

Als er 24 uur staat heeft dat vaak betrekking op de verwerkingstijd. Hij zal dus binnen 24 uur worden verstuurd vanuit hun magazijn, maar zal dan dus niet binnen 24 uur aankomen.

De ervaring bij lightinthebox.com leert overigens wel een beetje dat ze zich niet altijd aan die levertijden houden, dus ik zou niet adviseren om er dingen te bestellen die je echt snel wilt hebben.

Hier heb je nog wat tips voor het bestellen in China: https://www.geenverveling.nl/waar-moet-je-op-letten-bij-bestellen-uit-china/