Wat is het beste manier om veel spullen via marktplaats te verzenden per dag, Postkantoor of...?

Als ik spullen inkoop en bijvoorbeeld 50 per dag verkoop (enveloppen vormaat of soms kleine dozen). Moet ik dan elke dag met veel pakketjes naar het postkantoor? of zijn er betere manieren voor.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je kunt de post ook op laten halen, dan hoef je er zelf niet mee naar het postkantoor. PostNL doet dat, maar ook andere verzendbedrijven als DHL en UPC. Uiteraard betaal je daar wel kosten voor; op onderstaande site kun je zelf berekenen wat de kosten zijn bij PostNL.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt JanJ2002