Welke bus moet ik nemen vanaf het station als ik naar het UMCG in groningen moet?

Ik moet bij vlakbij parkeergarage Noord zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

Bij de halte bij het UMCG op de Antonius Deusinglaan stoppen de lijnen 6 ( Beijum) en 3 ( Lewenborg).

De Deusinglaan is op dit moment (nog) niet afgesloten.

Let op dat u de goede lijn 3 neemt. In Groningen rijdt namelijk ook nog een lijn 3 naar Vinkhuizen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de site van het UMCG zou de Antonius Deusinglaan vanaf april t/m september afgesloten zijn. Als jij zegt dat 'ie nu niet is afgesloten, dan zijn de werkzaamheden ws. klaar en wordt 'ie ook niet meer afgesloten. Maar Groningen is een beetje tever voor mij om even te gaan kijken ;)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik rij er dagelijks langs. Aan de Deusinglaan wordt wel geklust en op termijn wordt de hele straat verlegd, omdat de straat nu nog het UMCG terrein doorklieft. Straat wel men straks rond het terrein laten lopen. Echter op dit moment gaan de bussen gewoon nog door de straat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, informatie uit de eerste hand, altijd beter :) Lijn 6 is dan zeker de te nemen bus.

Andere antwoorden (1)

Garage noord zit aan de Antonius Deusinglaan. De bus die daar naartoe gaat vanaf het station is "Citybus 6 Qbuzz richting Beijum Oost" volgens 9292ov.nl.

Echter, die straat is tot eind september afgesloten. Je zou het dan moeten bezoeken via de Petrus Campersingel. De bus die daar naartoe gaat is "Bus 178 Qbuzz richting Siddeburen" volgens 9292ov.nl.

Het UMCG zit aan het Hanzeplein 1. De bus daar naartoe is ook bus 178.