Gewoon 'overstappen' typen in het zoekveld. En dan het 1 voor laatste resultaat klikken. Daar staat het antwoord:

Overstappen binnen 35 minuten
Stapt u over binnen 35 minuten nadat u bent uitgecheckt, dan betaalt u niet opnieuw het basistarief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je met de trein reist hoef je niet tijdens het overstappen in en uit te checken trouwens, alleen als je instapt en bij je eindstation. Als je incheckt en toch uit wil checken kan dat na ongeveer 3 minuten.