Hoe kan ik van OV-chipkaart een reisoverzicht uitdraaien? Níét via internet, maar op station. Internet onvolledig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook een tijdje duren voor je gemaakte reizen vermeld worden in het overzicht.
Cryofiel
13 jaar geleden
Vandaag reizen, morgen na 19:00 alle reizen in het overzicht. Dat staat althans op de site van de OV-chipkaart.

Antwoorden (2)

Op het station staan opwaardeerautomaten. Daar kun je je kaart voorhouden, en dan kiezen voor het uitdraaien van een reisoverzicht.

Je waardeert je kaart dus niet op, je trekt alleen maar een reisoverzicht uit het apparaat.

Houd er rekening mee dat die apparaten alleen de laatste tien reizen afdrukken; verder terugkijken kun je op die manier dus niet (tenzij ze dat hebben veranderd - ik heb in 2008 voor het laatst op de OV-chipkaart gereisd).
Cryofiel
13 jaar geleden
Je kan bij het loket van het ns waar je informatie kan krijgen ook voor buitenlandse reizen een overzicht vragen aan de medewerker op de meeste grotere stations kan dat wel.