waarom geeft de automaat op het station aan dat er '' geen bestelling '' klaarstaat als ik mijn studenten ov chipkaart probeer te activeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens http://www.studentenov-chipkaart.nl/ is dit een bekend probleem, of minstens een veelgestelde vraag. Je reisproduct zou moeten klaarstaan vanaf de 15e van de maand voordat je reisrecht ingaat, maar blijkbaar is dat niet altijd zo. Hieronder plak ik de vraag en het antwoord: "Op deze site staat dat ik mijn reisproduct kan ophalen, maar de ophaalautomaat geeft aan dat er geen product klaar staat. Als je zeker wilt weten of je product klaar staat voordat je naar een ophaalpunt gaat, controleer dan eerst via www.ov-chipkaart.nl door een persoonlijk ‘Mijn OV-chipkaart’ account aan te maken of het product daadwerkelijk voor je klaarstaat. Staat het product niet voor je klaar op de datum die Dienst Uitvoering Onderwijs aan jou heeft doorgegeven, bel dan met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-6655444 (€ 0,10 p.m.). Zij helpen je verder."

Bronnen:
http://www.ov-chipkaart.nl/?home=1
http://www.studentenov-chipkaart.nl/veelge...

moet je ook niet bij de NS automaat doen he? bij bijv. de AH to go staat een andere automaat, daar moet je hem ophalen als student..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100