Rijden er in Spanje treinen of bussen met kerst?

Ik moet op 25 december van Barcelona richting Tàrrega/ Lerida maar kan nergens vinden of er dan wel treinen of bussen rijden, weet iemand dit toevallig?

tinus1969
7 maanden geleden
In principe wel. Alleen Engeland ligt dan plat.
tinus1969
7 maanden geleden
Reserveer van re voren. Jan waarschijnlijk twee maanden vooraf en is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Amadea
7 maanden geleden
Wat ik erover kan vinden is dat er in Barcelona afwijkende diensttijden zijn tijdens Kerstmis. Het advies is naar de officiële website van TMB Transport te gaan om de exacte dienstregeling te verkrijgen.

Geef als eerste antwoord