Kunnen kinderen tussen 12 en 18 jaar een tegemoetkoming krijgen op reiskosten?

Dit geldt voor het reizen naar hun middelbare school.

een jaar geleden
1.1K
ronron1212
een jaar geleden
Nee kinderen kunnen dat niet krijgen

Antwoorden (1)

In sommige gevallen kan dat wel, zoals in onderstaand voorbeeld. Of er voor U ook zo'n regeling is, daarvoor zult U bij Uw gemeente moeten zijn.

https://sudwestfryslan.nl/onderwerp/reiskosten-voortgezet-onderwijs/
een jaar geleden
SE-vraag
een jaar geleden
ik ga kijken op de site van mijn gemeente. Bedankt!
Inekez1
een jaar geleden
+
Dit wordt inderdaad door de gemeentes geregeld, vaak via de bijzondere bijstand. De regels kunnen daardoor per gemeente verschillend zijn, zowel in uitwerking als wie ervoor in aanmerking komt.