Omdat we in nederland moeten bezuinigen in plaats van meer geld uitgeven.. dit is ook eerlijker. als het gratis is betaalt iedereen er aan. als je betaalt per kaartje betaalt alleen de gene die er gebruik van maakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgt de overheid weinig geld, kunnen ze ook meer mensen een baan geven. Sorry, maar gebruik volgende keer je verstand. En bussen, treinen,metros, trams kosten heel veel in de aanschaf en bouw.
.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Belgie werkt het ook! Misschien dat ze de gevolgen ervan nog niet goed in kaart kunnen brengen.
13 jaar geleden
Het kost teveel geld, en de overheid wil dan ook zo minimaal uitgeven, waarvan de vervoersorganisaties niet van kunnen rondkomen (winst).

Bovendien haal je niet iedereen uit de auto, vanwege de vrijheid blijheid. Dus ook de wegen hebben nog steeds hun onderhoud nodig.

Heeft op alle vlakken te maken met de waarde van geld en winst. Voor iedere persoon, zelfs de autobestuurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat een heleboel geld kost, en zoals je weet, gaat voor niets alleen de zon op.
Waarom zou je het openbaar vervoer WEL gratis willen maken, en wat zou je daar mee opschieten ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er ook een heleboel mensen in het OV werken, die willen ook een boterham met wat erop kunnen eten.
Je kan geen openbaar vervoer uit algemene middelen financieren, dan zouden mensen die er geen gebruik van hoeven maken er ook aan meebetalen in de belastingen

Voor niets gaat de zon op, betaald moet het toch worden links om of rechts om
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat nog steeds te duur is. Mensen vinden toch al dat ze teveel belasting betalen in dit land. In ieder geval is het reizen in Belgie voor senioren bijna gratis. Dat gaat de goede kant op.