Wordt de OV chipkaart in brabant verplicht?

Verkopen in de AH vertelde dat de strippenkaart tot eind juli geldig is..is dit waar?

En wordt de OV chipkaart dan verplicht om aan te schaffen?

waar kun je dan een ov chipkaart aanvragen (niet via internet)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op het treinstation.
Op internet krijg je wel korting, de meine was serieus 1 euro met de verzendkosten inbegrepen en je kan gewoon een foto van je pc uploaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dit is waar, de papieren kaartjes verdwijnen overal.

je kunt de ov chipkaart aanvragen en kiezen op:

http://www.ov-chipkaart.nl/allesoverdeov-chipkaart/welkekaartpastbiju/kaartsoorten/