Hoelang heb ik nog recht op mijn studenten ov?

Ik kan het nergens duidelijk vinden op internet, maar op internet staat daar je voor een hbo opleiding 5 jaar recht hebt op studenten ov. Maar hoe zit het als je stopt met je opleiding na je 2e jaar bv en een nieuwe volgt. Heb je dan nog 3 jaar recht of weer opnieuw 5 jaar?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
10.4K

Antwoorden (2)

De 5 jaar is het totaal. Heb je al 2 jaar gebruikt tijdens je eerste studie, dan heb je dus nog maar 3 jaar over voor je tweede studie.
4 jaar geleden
Als je stopt met je opleiding en de volgende ook niet afmaakt, had je geen recht op een studenten-ov. Als je de volgende opleiding wel afmaakt, heb je totaal recht op vijf jaar.
Een studentenreisproduct wordt pas een gift als je binnen 10 jaar een diploma behaalt.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ idd moet je dan wel een diploma halen.
Haak je weer af, kun je betalen.....