heb ik recht op een OV-vergoeding?

ik zit in 4 VWO en moet iedere dag 18km heen en 18km terug fietsen
val ik dan onder een of andere regeling dat ik een ov vergoed krijg?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Studentenreisproduct onderdeel van prestatiebeurs
Het reisproduct is onderdeel van de prestatiebeurs als u studeert:

in het mbo niveau 3 en 4;
op het hbo;
aan de universiteit.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
De vraag gaat over een scholier in 4 VWO. Studentenreisproduct is dan dus niet mogelijk.
Vergoeding van alle OV kosten, of het verkrijgen van een OV kaart voor studenten, is niet mogelijk. Afhankelijk van het inkomen van je ouders kun je misschien een tegemoetkoming krijgen van de gemeente. Dit valt onder de regelingen voor bijzondere bijstand en per gemeente zijn de regels en bedragen verschillend. Informeer bij de gemeente waar je woont wat de mogelijkheden zijn.