doet de ov-studentenkaart het op feestdagen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij hoort dit in een andere categorie. ;)

Antwoorden (4)

De OV-studentenkaart doet het altijd in de periode dat het geldig is. Als je niet gratis reist, heb je nog altijd 40% korting.

Toegevoegd na 14 minuten:
Maw: je hoeft niet bang te zijn dat het poortje niet open gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zie hieronder. Je kunt dan wel reizen met korting. :)

-Weekabonnement
vrij reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur
vrij reizen op Goede Vrijdag (22 april)
korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur.

-Weekendabonnement
vrij reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
vrij reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
vrij reizen vanaf 12.00 uur op donderdag 21 april, vrijdag 29 april, woensdag 4 mei en woensdag 1 juni
vrij reizen op Goede Vrijdag (22 april)
korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.

-Feestdagen in 2011
Zaterdag 1 januari (Nieuwjaarsdag), zondag 24 april (1e Paasdag), maandag 25 april (2e Paasdag), zaterdag 30 april (Koninginnedag), donderdag 5 mei (Bevrijdingsdag), donderdag 2 juni (Hemelvaartsdag 2011), zondag 12 juni (1e Pinksterdag), maandag 13 juni (2e Pinksterdag), zondag 25 december (1e Kerstdag), maandag 26 december (2e Kerstdag).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weekend OV hebt wel, als je Maandag tot vrijdag hebt niet maar wel 40% korting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de dag dat je wilt reizen op deze site en er staat precies of je vrij mag reizen of moet betalen (dus met korting) handig!