Een klein huisdier mag gratis met u mee in de trein. Voorwaarde is dat het dier in een tas, mand of op schoot gehouden wordt.
- Voor aangelijnde huisdieren koopt u, ongeacht uw bestemming , een Dagkaart hond voor € 3.
- Alleen als u een NS- of OV-Jaarabonnement heeft, mag u één hond gratis meenemen.
- Goed om te weten: Een Dagkaart hond is ook verkrijgbaar voor de OV-chipkaart; u laadt deze voor vertrek op uw eigen OV-chipkaart."