Vanmorgen moest betalen voor mijn bus rit, maar ik heb een ster abonnement, is er een verandering geweest of moet ik dit nu terug vragen?

Ik heb alleen een abonnement op mijn OV kaart staan, een sterabonnement die nog een halve maand geldig is.
Het was wel een anders uitziende bus, als in, normaal zijn het groene bussen en deze was wit.
Ook het OV chipkaart apparaat zag er iets anders uit, maar hier dacht ik toen niet echt over na.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Powergen
7 jaar geleden
Sterabonnement sluit je toch af per vervoerder?
Sinds gisteren is de nieuwe dienstregeling ingegaan. Sommige regio's hebben nu ook een nieuwe busmaatschappij rijden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In provincie Utrecht is sinds gisteren (zondag 11/12) een nieuwe vervoerder. De nieuwe vervoerder is Syntus (i.p.v. Connexxion) en rijdt in witte bussen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah vandaar, is het mogelijk mijn abonnement om te zetten naar syntus?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat kan zeker. de verschillende abonnementen zijn hier te vinden: https://webshop.syntus.nl/nl_NL/webshop/product . Op deze site kun je Regio Utrecht selecteren en dan onder product soort 'Ster abonnementen' kiezen. De prijzen variëren van €31,80 (1 ster) tot €154,00 (6 sterren) per maand.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eigenlijk bedoelde ik omzetten, als in dat het van de ene vervoerder af gaat en op een andere word gezet, niet dat ik weer helemaal overnieuw moet betalen.
Dank je wel voor de info, dit kan ik gebruiken zodra het verloopt in ieder geval.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat het verlopen is. Ik heb bijvoorbeeld een sterabbonement voor 1 jaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zal quoten uit mijn vraag: "Ik heb alleen een abonnement op mijn OV kaart staan, een sterabonnement die nog een halve maand geldig is."