Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een studentenreisproduct tijdelijk worden stopgezet tijdens een studie zodat later de overige maanden kunnen worden opgenomen?

Ik ben 2x voortijdig met mijn HBO in maart gestopt. Nu zit ik in de derde van mijn derde opleiding en loopt mijn OV af. Echter had ik tot heden recht op stufi. Het studentenreisproduct loopt echter wel af. Heb ik hier nu dan geen recht meer op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Antwoord op de vraag: Een studentenreisproduct is een extraatje voor je studie zodat je de locatie van de studie ten alle tijden zou kunnen bereiken. Wanneer jij vind dat dit niet nodig is kan je er ook voor kiezen om hier geen gebruik van te maken. Je kan er niet voor kiezen om dan later de maanden die je niet gebruikt heb nog in te zetten. Deze krijg je alleen als je studeert voor een x aantal jaar, over het algemeen 5.
Jouw 5 jaar zijn voorbij en je had dus een studie af kunnen ronden in deze tijd, daarom is je studenten OV stopgezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding