ligt spoor 3a dicht bij spoor 10 op station zwolle?

Ik ga dus voor het eerst alleen met de trein weg, en heb geen idee waar alle sporen liggen op station zwolle. Nou weet ik wel dat er alles netjes staat aangegeven, maar omdat ik al zn stresskip ben, vind ik het toch fijn om zeker te weten dat ik genoeg overstaptijd heb. Ik heb namelijk 6minuten. En ik kom niet echt wijs uit het plattegrond van dat station. Waar ligt spoor 10 vanaf spoor 3a ongeveer en heb ik genoeg aan 6minuten?

Alvast bedankt voor het antwoord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9K

Antwoorden (2)

http://www.ns.nl/binaries/content/assets/NS/stationsplattegronden/16122013/zl_20131128.pdf

Hier zie je een plattegrond van station Zwolle. Hij is niet helemaal up to date op dit moment, maar spoor 10 (en 11) liggen onder spoor 8 en 9 op de kaart gezien.
Je loopt de trap op naar de brug en gaat richting zuidzijde, en dan is het het laatste perron voordat je het station uitloopt.
Je loopt er zo heen, met beetje doorlopen red je dit wel hoor.
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Dit antwoord is helemaal juist, ook al is spoor 11 niet langs een perron gelegen. Even een onterechte min compenseren!
In principe kun je dat redden, als de trein op tijd is tenminste.
Vanaf spoor 3 loop je de trap op naar de brug (er is momenteel geen tunnel.
Dan loop je bovenaan niet naar de uitgang in de richting van het centrum, maar de andere kant op, ik denk zo uit mijn hoofd dat dat zuidzijde heet, maar dat weet ik niet zeker.
Daar is het het laatste perron.
Bovenaan de trap staat heel duidelijk aangegeven welke kant je op moet (spoor 1, 12,15 en 16 de ene kant op, spoor 5 t/m10 de andere kant op, ligt er aan aan welke kant je de trap op komt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Ook dit antwoord is helemaal juist. Ook maar even die onverklaarde min compenseren.