Waar zijn die donkergele driehoekige pijltjes voor, die hier en daar op het wegdek zijn aangebracht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een plaatje?

Antwoorden (3)

Deze worden vaak gebruikt voor onverlichtte wegen.

Als je autolicht hierop schijnt kan je zien hoe de weg loopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet welke je bedoelt, maar deze zijn tbv Brandkraan markering.

http://www.vandergrift.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1310&Itemid=26
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleine gele driehoekjes gaven de looprichting aan naar de dichtstbijzijnde praatpaal, zodat je in een noodgeval niet eerst de verkeerde kant oploopt.
Maar ik zie nog maar weinig praatpalen langs de snelweg. Zijn die aan het verdwijnen, net als de telefooncellen?

Toegevoegd op 19-06-2009 14:20:29
Die driehoekjes zaten echter niet op het wegdek, maar waren aan de vangrail bevestigd.