Waarom wordt ik gecontroleerd als ik de roltrap op ga op centraal station in den haag als ik naar de randstadrail wil?

Ik kwam van lijn 6 en roltrap af en wou weer de roltrap op naar de randstadrail. Wat wordt er op dat moment gecontroleerd door medewerkers van de HTM welke mijn kaart voor de lezer houden om te controleren. Ik neem aan dat het parron openbaar gebied is omdat ik daar ook van de zuidkant naar de noordkant kan komen van het centraal station.

9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
een perron is natuurlijk nooit openbaar gebied
wel toegankelijk voor iedereen die wordt toegelaten door de eigenaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben je bekeurd dan?

Het beste antwoord

Nee zodra je in het htm gebied kom mogen ze je controleren