Kun je ook trenkaarjes voor een hond on line bestellen?

9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kan ik een dagkaart hond kopen? U koopt een Dagkaart hond bij de kaartautomaat (met bovenaan het blauwe bord met het NS-logo) of laadt de Dagkaart hond op uw OV-chipkaart. Dit kan behalve bij NS ook bij de automaten op de stations van de andere vervoerders. Alleen op de stations van Arriva in Groningen, Friesland en op het traject Dordrecht-Geldermalsen is dit niet mogelijk.
Dus nee, lijkt me niet.
adriana
9 jaar geleden
dank voor je reactie.

Het beste antwoord

Het kan helaas niet,
Dit zegt NS erover:

Waar kan ik een dagkaart hond kopen?
U koopt een Dagkaart hond bij de kaartautomaat (met bovenaan het blauwe bord met het NS-logo) of laadt de Dagkaart hond op uw OV-chipkaart. Dit kan behalve bij NS ook bij de automaten op de stations van de andere vervoerders. Alleen op de stations van Arriva in Groningen, Friesland en op het traject Dordrecht-Geldermalsen is dit niet mogelijk.

Als u een OV-jaarabonnement heeft, mag u één hond gratis meenemen. Anders kost een dagkaart 3 euro per hond (ongeacht de bestemming).