Kan ik een bagagekluis op een station tussentijds openen?

Ik woon op kamers in Breda en ik moet voor school morgen naar Haarlem, maar nu ga ik elk weekend naar huis. Ik ga elke maandag terug met mijn koffertje (handbagage afmetingen) naar Breda, maar aangezien ik morgen een tour moet lopen door Haarlem, doe ik dit liever niet met die koffer.
Nu zag ik op de NS-site dat er voorzieningen voor kluisjes waren op station Haarlem, maar stond er ook vervolgens deze zin bij:

Betalen
Een huurtermijn is 24 uur. Tussentijds openen is niet mogelijk, na het openen van uw kluis is opnieuw huur verschuldigd.

Betekent dit, dat als ik om bijvoorbeeld morgen om half 11 mijn koffer in één zo'n kluis zet, ik hem niet om 2 of 3 uur 's middags hem er weer uit kan halen? Ik moet hem niet 24 uur daar vast hebben staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Nee, dit wil zeggen dat als je hem weer opent je daarna opnieuw zult moeten betalen als je hem weer wil gebruiken. Maar je kunt hem wel gewoon openen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan hem gewoon openen als je wilt uitstappen, ze bedoelen daarmee dat je als je bijvoorbeeld iets moet pakken uit je tas je dan opnieuw moet betalen wil je hem weer dichtdoen ;)