Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het wel eens voorgekomen dat er twee keer werd gecontroleerd in de trein?

Ik wilde het gewoon even weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, regelmatig, zeker tijdens een wat langere reis met meer stations. Na een paar stations komen ze dan soms nog een keer langs. Meestal herkent de conducteur je dan nog, en anders wil hij/zij met alle liefde nog een stempeltje op je kaartje zetten.
En als je overstapt gebeurt het natuurlijk sowieso regelmatig dat je vaker gecontroleerd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ikzelf heb het wel eens gehad ja.. volgens mij vanaf Utrecht naar Eindhoven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat gebeurd best vaak.

Alleen dan zien ze dat je al geknipt bent (als je een kaartje hebt) en dan knippen ze hem niet nog een keer op de heenreis.

Als je op de terugreis bent knippen ze hem wel, tenzij je al geknipt bent op de terugreis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de ene keer is er helemaal geen controle en de andere keer komen ze 3 keer langs. Maar als ze je nog herinneren word je niet nog een keer gecontroleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 1x gehad dat ik van denhaag naar arnhem 2x in de zelfde trein gecontroleerd werd maar heb dat daarna nooit meer meegemaakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten
Een conducteur reist bv niet altijd het hele traject van de trein mee en dan controleert een collega bv later weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor en ook nog wel op een kort traject terwijl in alle andere treinen die dag niet.l
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahoor dat kan heel goed.. Maar dat is verder niet heel erg ofzo, ivm de datum of de stempel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker. Rotterdam-Parijs wel 6 keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laatst nog van utrecht naar vleuten

1 eerst de conducteur

en toen de spoorwegpolitie bij iedereen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding